משרד עורכי דין מוני קריפיצר

משפט אזרחי-מסחרי
דיני משפחה•גירושין•ירושות•צוואות
חדלות פירעון•הוצאה לפועל•הסדר חובות

משרד עורכי דין מוני קריפיצר הינו משרד המלווה משפטית את לקוחותיו בתחום האזרחי תוך דגש על ערכי מקצועיות, יסודיות, יושרה וזמינות גבוהה לאורך כל ההליך המשפטי.

במשרדנו תוכלו ליהנות מרמת מקצועיות ללא פשרות ויחס אישי כבר מרגע הפגישה ולאורך כל ההליך

עורך דין מוני קריפיצר בעל המשרד והינו בעל תואר ראשון במשפטים L.L.B, תואר שני במנהל עסקים MBA, מוסמך כמגשר ובעל תעודות מקצועיות נוספות.

המשרד מספק ייעוץ ומענה משפטי בתחום: דיני משפחה, גירושין, חלוקת רכוש, צוואות, ירושות
חדלות פירעון, פשיטת רגל, הוצאה לפועל, הסדר חובות והמשפט האזרחי.

אודות המשרד image
 

זמינות

אנו מכירים בחשיבות העצומה שיש לטיפול בנושאים רגישים ומסובכים כמו צמצום חובות ומודעים לבעיות שעלולות להתעורר בכל רגע ולכן אנו מקפידים על זמינות גבוהה ומתן מענה משפטי מהיר לכל בעיה לשמה תזדקקו לנו.

 

אסטרטגיה כבר בפגישת ייעוץ

פגישת הייעוץ הראשונית במשרדנו היא בעלת ערך רב. אנו מנתחים את תמונת המצב המשפטית ומשקפים לך אותה כפי שהיא. לאחר מכן, באמצעות שיטת עבודה ייחודית של משרדנו ובהתאם לרצונותיך - אנו מגבשים אסטרטגיה לניהול התיק.

 

ליווי אישי ושקיפות

אין רגע בו תרגישו ב"חשיכה" - משרדנו שם דגש רב על שקיפות ויידוע בכל שלב של הליך טיפול בחובות והסדרי נושים, בו אנחנו מלווים אותך "אחד על אחד" לכל אורכו של ההליך.

דיני משפחה

ניהול הליכים בענייני משפחה עשויים להיות לא נעימים, אם הגעתם לשלב הקשה בו החלטתם להיפרד רצוי שתבדקו את כל האפשרויות שלכם ואת הזכויות המגיעות לכם. במסגרת מיצוי הזכויות אנו נבחן את כל הזכויות המגיעות לכם במסגרת פירוק התא המשפחתי.

צוואות וירושות

עם מותו של אדם כל רכושו עובר ליורשיו. כחלק מהעברת הזכויות המוריש יכול לקבוע את גורל רכושו לאחר מותו, לקבוע מי היו יורשיו ואילו חלקים הם יקבלו מתוך העיזבון.

הסכם גירושין

ניתן לסיים סכסוכים משפחתיים באמצעות גיבוש הסכם גירושין, מטרת הסכם הגירושין הוא לכלול את מירב הנושאים הקשורים לתא המשפחתי מעבר לגירושין, כאשר מטרת ההסכם הוא ליצור רשת ביטחון לשני בני הזוג המעוניינים לצאת לדרך חדשה.

חדלות פירעון ושיקום כלכלי

חדלות פירעון הינו הליך ייחודי בו תוכלו לשים סוף לחובות, להגבלות והעיקולים בהוצאה לפועל. חייבים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים עם נושים רבים הנוקטים בהליכים בהוצאה לפועל, באמצעות כניסה להליך חדלות פירעון ניתן לקבל צו אשר יעצור את הליכי הגבייה ובסופו של תהליך לקבל מחיקת חובות באמצעות קבלת הפטר.

הוצאה לפועל והסדר חובות

במסגרת הטיפול בחובות ישנם מקרים שבהם ניתן לנקוט בהליכי הסדר חובות או בהליכי תשלומים בהוצאה לפועל, תחת הסדרים והליכים משפטיים ניתן להמשיך לנהל חייב בצורה תקינה. הליך הסדר חוב מתנהל מחוץ לבית משפט והוא מאפשר לחייבים להגיע להסכמות עם הנושים ואף במקרים מסוימים גם להפחית את החוב.

פינוי מושכר

השכרה של דירה יכולה להיות אחד מאפיקי הרווח המשתלמים בישראל, מדובר בהשקעה שנחשבת בטוחה יחסית אך הבעיה מתחילה כשהדייר לא מוכן לשלם ולא מפנה את הנכס. באמצעות נקיטת הליכים בבית משפט ולאחר מכן בהוצאה לפועל ניתן לדרוש את פינוי המושכר והתשלום בגין כל תקופת השכירות.

אל תתלבטו - חייגו עכשיו לייעוץ!

  • העצמאות 85/19, אשדוד, ישראל

אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה *שדה חובה.


*
*